Mamma 50 År !

i Lördas fira vi min kära mamma
jag va där... plus ungefär 100 st andra
i present gav vi syskon en "spökmiddag" och så hon får köra folk race
hon blev verkligen glad, de såg man på hennes face
Spökmiddag: så att hon får se ett spöke och bli skrämd en da
Folk race: för att hon skryter om att hon kan köra så bra
sen så hade jag en överraskning
jag sjöng för mamma:  Darin - money for nothing
jag skämde ut min ganska mycke
men att ja va bra va de ändå folk som tyckte
även fast jag inte kan hålla en ton eller så
men de bjuder jag på,
de va kul ändå
mamma tyckte de va bra... så de så
men hela festen va sjukt kul ja!
några som jag verkligen inte trodde började strula  haha
sen fanns de ett band och en DJ
jag på dansgolvet.. ingen dansar finare än mig :D
jag tror att klockan va fyra eller nått
då dom flesta började röra sig hemåt
men tråkigt nog så slutade de med bråk efteråt
och de sluta häller inte med att någon sa förlåt
ja säger inte vems fel de va men de va inte mitt
ingen gjorde illa sig iaf... inte alvarligt
äh de e nog lugnt jag tror och hoppas att de löser sig
de kan hända skumma saker när man dricker för mycke som mig =)
hehe nej ja drack fakliskt med motta
bara öl och vin, inge shota
men huvudsaken e att mamma tyckte allt va bra
för hon är den bästa mamman man kan ha
som sagt de blev en väldigt bra fest
men att mamma tyckte om de va ändå bäst


tralala la laaa
gu va ja e bra
hallelujaa
poliser söker ibland efter DNA
får du reda på nått kan du säga ahaaa
Ja vet jag e trist
men jag tror bara du e avis
på mig
hejdå okej

thjolahoppthjola hej
puss å kram från mig =D






Kommentarer
Postat av: Elsa (Syrran)

hahahahaha fan va gött petter!!

puss puss

2008-09-17 @ 11:46:01
Postat av: Katta

Petter! Nu fick jag mig ett gott skratt, det tackar jag för! Skriv oftare :) Kramar

2008-10-07 @ 20:40:15
Postat av: SB

Länka våran blogg så garranterar vi er rolig läsning!

2008-10-23 @ 12:39:17
URL: http://bettvalk.blogspot.com
Postat av: Mamma

Slöfock!

När man startat en blogg får man vackert underhålla den också. Det betyder, inlägg lite oftare än varje halvår.

Puss

2009-01-08 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0