Jag har hört att man kan bli rik ?

Nu är de såhär, jag har hört om man bloggar kan man bli rik,
så jag har startat blogg men den här är unik.
jag är som blondinbella söt och snäll,
fast skillnaden är att jag har mer än en hjärncell.
för medans hon får massa pengar varje dag,
sitter jag, och bara får en gång om månaden mitt studiebidrag.
och själva grejen är att jag bara ska rimma,
erkänn min blogg e bättre än din va?
bloggen är ganska oseriös så ta inte hela på alvar,
men jag har lite kul att berätta ur mina dar.
så nu kan ni skratta och läsa om mitt liv,
alla tjejer: jag har inte klamydia eller HIV.
jag ska göra så gott ja kan, alla rim är inte dom bästa,
men de är inte alltid lätt, om du inte tror... testa.


Tack och hej
Jag e kille inte tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0