Ho ho

Fredag:
okej i fredas träffa jag alla mina vänner & så
man förar och ni vet sen va som händer då
man dricker och försöker komma in på fester
men om man e för många blir man bara oinbjudna gäster
så man ringer runt och kollar om man kan komma in någonstans
men alla man ringer säger: ni e för många killar... ingen chans
så man sitter kvar och har kul ändå
vi kan ha kul utan någon fest och så
för man behöver inte sitta på någon sunkig hemma fest
man sitter kvar och har trevligt med dom man känner bäst
så de va så mig fredag kväll gick
ett förkrök va de ändra vi fick

Lördag:
i lördags va jag så trött att jag kunde dö
men tillslut slutade de med en hemma fest på lidingö
vi kom dit 8 killar och de va chill
men vi kolla runt och inga tjejer syndes till
vi ringde runt efter tjejer & de såg mörkt ut
men vi fick dit tjejer tillslut
sen kom de ganska mycker folk efter ett ta
och helt plötsligt var vi tvungna att dra
ta era drinkar & bara svep, svep, svep.
drog till nattbussen som alltid kommer försent
så man har ingen att göra så de e klart man klunkar
så nästa dag är de klart att huvet snurrar

nu:
jag kan berätta varför jag e uppe nu?
de e för att jag och min familj ska åka till Irland kl 7
hej hej då nu måste jag sova
de ska bli skönt kan ja lova

puss å kram
jag e man, inte dam

Kommentarer
Postat av: Simon G

najs petter ;)

ha det fint i irland och vart du nu skulle :)

2008-05-19 @ 16:07:42
Postat av: Linnea

bra att du uppdaterar så ofta hahahah

2008-05-26 @ 18:22:09
URL: http://easymemorize.blogg.se
Postat av: Simon G

han e ju utomlands ;o

2008-05-29 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0