Sommar

nu sommarjobbar jag på utö, som servitör
jag sliter som ett djur och jag tror jag snart dör
men pengar e pengar så de e klart jag jobbar
jag får inte cash av pappa som alla snobbar
men de e kul ändå så de klart jag inte klagar
jag ska jobba en månad med andra ord 30 dagar
men de e tråkigt att jag missar lite fester och sådär
fast de e ju inte fest om Petter inte är där ;) haha
när jag e färdig vet jag inte vad jag gör, kanske åker utomlands
spelar ingen roll bara någonstans
men jag ska se till att njuta varenda da
för de här e sista sommarlovet jag kommer ha
jag kommer sakna klassen, bulgarienresan alla saker vi gjorde och saker vi såg
saker jag har fått minnen för livet som jag alltid kommer komma ihåg
sen studenten en sista fest,  då man dricker som mäst
plus att min klass den e bäst, sen inga prov inga test
sen börjar alvarliga livet oooh de skrämmer mig
att man alltid måste tänka på va man gör och uppföra sig
men ja ska va den jag är idag trevlig och snäll
inte bli en svensson som sitter med en öl vid tv:en varje fredagkväll
finns inte mycke kul att skriva om bara för jag jobbar nu
men mycke saker kommer hända i sommar kan jag lova dig hurrö du
så jag hör av mig när sommaren börjar dra igång
när jag e på g och festar hela natten lång

-hej!
-e du tjej?
-nej
-då vill jag inte ha dig!
-men jag e från bombay
 och jag e gay
-jag gillar tjejer varför säger du de till mig?
-ja trodde du gillade gillar som luktar axe spary
-Neeeej okej ?
-bara så du vet...på min macka vill jag ha ost inte leverpastej

ja e tråkig ja vet
men ja e het
haha de va allt, kram... ingen puss
för ni kanske har halsfluss
och ja vill inte bli sjuk
jag kan va hård som sten men också mjuk






 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0