Midsommar och så

Midsommar firade jag med familjen och släckten
och som alltid blir alla fulla på direkten
kommer dit, åt mat & snackade
svenskar firar bara högtider för att ha en andledning att bli packade
de är inte som andra länder att man sätter sig och ber
vi svenskar vill bara dricka mer och mer
sen efter man har drickit ska man dansa och fylle snacka
och i min släckt är de tardition att några ska bli lacka
efter ett tag palla jag inte mer så min dag va slut
gick och la mig kl halv 4 men skulle upp 7 så ja fick inte sova ut
jag skulle upp och jobba va ska man göra
pengar e pengar så de e bara att köra

sen på lördan fyllde nelly 17 år
hon skulle ha fest så de e klart man går
de va soft och ja hade kul, sen sa mandus att vi ska gå nu
och samma sak igen jag skulle upp kl 7
nästa dag va jag död igen
resten av dagarna har de inte hänt mycke mer sen
jag jobbar imorgon börjar halv sex på kvällen
och sen ska jag jobba hela helgen

puss å hej jag bär bling bling
vill ni mig nått så ring





Kommentarer
Postat av: Lina

Dina texter är klockrena! ambitiöst att skriva allt på rimm :)

2008-06-26 @ 13:22:48
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Jesper

Fan vad skön du är! /Linus polare Jesper

2008-06-26 @ 20:11:46
URL: http://jesperahlin.com
Postat av: Elsa Syrran

Du glömde skriva att jag bjöd på SPRIT,

Men det gjorde du kanske bara med FLIT.

Så att morsan inte kommer o PIKAR,

Föresten Petter,jag kommer till Utö o FIKAR.

Tänkte ta en dag i vecka 28,

Så jag ringer o vi planerar din lilla RÅTTA......;)



PUSS

2008-06-26 @ 21:12:18
Postat av: Katta

Petter din sotnos! Haller med, dina texter ar klockrena! Nu har du en till som laser din blogg :)



Kramar fran Dallas

2008-07-03 @ 02:26:43
Postat av: Anonym

tack alla de är kul att några komenterar

och hoppas ni gillar de rim jag levererar !

fortsätt läsa alla ! mina rim tar nog inte slut

längesen man såg dig katta, är du lika söt som förut?

hehe

2008-07-06 @ 18:44:20
URL: http://brunettpetter.blogg.se/
Postat av: Mändisch

Det var väll en rätt så soft kväll ? synd bara att du fick gå hem själv. Ja mötte 300 tjejer i slussen, tyvärr fick inte alla plats på bussen, Nu ska jag chillar ner, Ring när du har tid så hittar vi på nått mer

2008-09-05 @ 13:24:35
URL: http://bajskul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0