Bröllop






jag va på bröllop igår min kusin skulle gifta sig
eftersom vi va nära släcktingar så e de klart hon bjöd mig
kille som hon gifte sig med kom från canada
så man var tvungen att prata engelska me varandra
de va faktiskt roligt
inte kallt på kvällen men på dagen va de soligt
japp de e kul med fest
undrar vem som gifter sig här näst ?
sen gick vi hem igenom staden
och blev stoppad av en polis för att jag inte gick på trottoaren
när jag vaknade i morse va jag lite bakis
för de e lätt att bli packad när baren är gratis
sen åkte vi i idag innan elsa hade nycktrat
båda sa: Ja, så brollopet var lyckat


den här raden blir den sista
måste bara berätta att jag ska äta pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0