Har inte skrivit på länge !

jag vet att jag inte skrivit på ett tag men ja har inte haft tid
man får inte en lugnt stund på sommaren som alltid
men nu e jag tillbaka för att stanna, alla läsare borde säga desamma
"du skriver för lite i din blogg" säger min mamma

Skolan har börjat....

sista året i skolan har börjat bara ett tag kvar
sen är man vuxen och allt blir alvar
3: an är inte som 2:an.. bara gå i skolan inge mera
för halva tiden måste vi va ute & praktisera
ja jobbar på alvsö hotell, efter bara en dag verkar de va helt okej
ja känner att jag gjorde ganska bra ifrån mig
sen om 8 veckor e vi i skolan igen
om du går i min skola så ses vi min vän


Malaga:

jag & simon ville åka utomlands
de gick ett flyg till malaga så vi tog våran chans
mina föräldrar och familj va i malaga och visste ingenting
att jag och simon kom va en överaskning
semester, så varje dag e de klart vi festade
sen på klubben va vi nattens härskare
haha sänker en öl en drink och en shot
lätt att bli full när de typ inte kostar nått
efter ett tag e de klart man blir sliten
men men man får lära sig leva me skiten
vi satte oss i taxin och försökte prata spanska
taxisnubben babla tillbaka så vi va tvungna att chansa
de blev aldrig rätt missförstånd nästan varje natt
åkte runt i en timme med en resa som egentligen tar en kvart
man får lov å hålla sig på benen hela natten lång
i spanien blir man inkastade på ställen hade de varit i sverige hade de varit tvärt om
träffar många människor, inge bråk & inge strul :(
men de skiter ja i, vi hade kul
sen på planet hem längta ja tillbaka direkt
sen kom vi till sverige där de regnade......Perfekt!

Under sommaren är de mycke som har hänt
men ja håller  tyst om de som en agent
sen orkar jag inte berätta allt
jag har druckit tequila med citron & salt
om de e nått speciellt så kan ni prata med mig personligen
så ska jag tala sanning... förmodligen


Hej hopp
Tjejer ring om ni blir trötta på er gummisnopp


Kommentarer
Postat av: lilla my

äntligen är du tillbaka! :)



rooosa <3

2008-08-26 @ 21:33:02
Postat av: Malin

Wiie, du borde blogga mera, helt galet att du kör allt på rim ;D

2008-08-26 @ 22:50:24
URL: http://mjwinter.blogspot.com
Postat av: Mamma

Välkommen tillbaka!

puss

2008-08-27 @ 11:41:23
Postat av: Elsa (Syrran)

Hahaha du e fan hel störd Petter!! LOVE YAA

2008-08-27 @ 13:06:14
Postat av: sandrish

häääääärligt! :D

2008-09-09 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0